Medier

Venstrefløj

Modkraft: Modkraft.dk har en ambition om at være venstrefløjens og de progressive bevægelsers uafhængige internetportal. Vi er uafhængige i den forstand at vi ikke er tilknyttet en bestemt organisation eller gruppering. Vi bilder os derimod ikke ind, at vi er uafhængige af en levende og mangfoldig venstrefløj samt vores brugeres engagement og bidrag til Modkrafts udvikling. Modkraft finder du hér

Dagbladet Arbejderen: Danmarks Røde Dagblad

Tidsskriftcenteret: Bibliotek for alternative og progressive tidsskrifter. www.tidsskriftcentret.dk finder du hér.

Magasiner

Solidaritet: Solidaritet er VS' teoretiske tidsskrift og udkommer 4 gange årligt. Solidaritet finder du hér.

Det ny Clarté: Det ny Clarté finder ud hér.

Faklen.dk: blev relanceret den 1. marts 2007 som en slags samlingsportal eller en antologi over udvalgte samfunds- og kulturkritiske indlæg med humanistisk kant og dybde. Faklen.dk redigeres af Rune Engelbreth Larsen og Carsten Agger, som desuden står bag henholdsvis Humanisme.dk og Modspil.dk. Faklen finder du hér.

Lokalaviser

Lokalavisen Valby City Sydhavnen Hvidovre www.lokalavisenvalby.dk/